2013. március 3., vasárnap

VIII. Fejezet


Kedves olvasóim!
Tájékoztatnálak titeket, hogy már napokkal ezelőtt feltettem az első fejezetet a másik blogomra. Megköszönném, ha belenéznétek! ;)
Ehhez, és a másik fejezethez is jó olvasást kívánok!
N.

                      Boszorkányi viszony


           - Lizzy mi a baj? Miért vagy ilyen zaklatott? – kérdezte a nagyi, amint hazaértem. Nem mondtam semmit sem Dawn-nak, csak elviharzottam, mintha szellemet láttam volna. Ilyenkor mi a teendő? Hogy védhetném meg? És egyáltalán mi fog velük történni?
           - Lizzy! Neked beszél ez a vénasszony! – szólt rám a nagyi. Imádom, amikor egyesszám harmadik személyben beszél magáról!
           - Látomásom volt – mormoltam, miközben a könyvben kerestem valamit a démon ellen. Fekete fény övezte, és egy nyíl volt a kezében. A könyvben egyik démonra sem illik ez a leírás.
           - Lizzy, én hátha tudok segíteni! Hatalmas az erő, amivel rendelkezek, hadd segítsek!
           - Jó, oké... – elmagyaráztam a nagyinak, amit láttam, ő pedig magabiztosan rávágta, hogy...
           - Árnyőr. Te egy árnyőrt láttál, kedvesem!
           - És ez mit jelent?
           - Azt, hogy a drága barátnőd is egy boszorkány. Az árnyőrök nem támadhatnak halandókra, csakis a boszorkányokra, és a fényőrökre.
           - És mik azok a fényőrök?
           - Ők a boszorkányok védencei. Szerintem te is hamarosan kapni fogsz egyet.
           - Neked ki a fényőröd?
           - Hát... – láttam a nagyin, hogy egy kicsit hezitál, de nem értettem, hogy miért.
           - Nagyi mi az?
           - Semmi, csak elgondolkoztam valamin. Öreg vagyok én már! De most mennünk kell, ha meg akarjuk védeni a barátaidat! Tudod hol lakik?
           - Igen. De hogyan pusztítjuk el a gonoszt?
           - Csak meg kell sebezni a nyilával. Azt majd te megoldod, de most menjünk!

          Leparkoltam a kocsit Dawn háza előtt. Nagyon gyorsan a bejárathoz siettünk, ám mikor kopogtunk, senki sem nyitott ajtót.
           - Most mit tegyünk? – kérdeztem a nagyitól.
           - Hát mi mást; teleportálj be minket!
           - Biztos, hogy ez jó ötlet?
           - Igen, gyerünk! – megtettem hát, amire a nagyi kért, és beteleportáltam magunkat a házba, de bent csak nagy rendetlenség fogadott minket. Olyan volt, mintha betörtek volna hozzájuk. Egyszer csak hangokat hallottunk, a konyha felől. Sikítást, pontosabban. Elkezdtünk a hang felé rohanni, ám ekkor szaladt ki Dawn és egy másik lány a szobából. Elég meglepett arcot vágtak, ám engem ez abban a pillanatban hidegen hagyott. Inkább az foglalkoztatott, hogy hogyan keverjük ki magunkat ebből a helyzetből. Idő közben az árnyőr is megjelent, és a nyilát felém szegezte. Kis idő múlva lőtt is. Reflex-szerűen cselekedtem; felemeltem a kezem, és a másik irányba teleportáltam a nyilat, egyenesen az árnyőr szívébe. Ő kínok közepette elégett, és még csak nyomot sem hagyott maga után. Ez rendkívül furcsa!
           - Lizzy, te meg mit keresel itt? – kérdezte Dawn, miután magához tért az ámulatból.
           - Hát, ezt nehéz lenne elmagyarázni...
           - De szívesen megtesszük, ha van kedvetek egy csésze teához – mondta mosolyogva a nagyi. Csak úgy sugárzott belőle a szeretet, és ez a két lányt is mosolyra fakasztotta.

           - Nos, akkor elmagyarázod, hogy mit kerestél a legjobbkor és a legjobb helyen? – kérdezte Dawn, a nappaliban ülve, majd belekortyolt a teába. Nem tűnik valami meglepettnek, pedig látta, amikor használtam az erőmet.
           - Mondd csak, hiszel a természetfelettiben? – kínos mosoly ült az arcomra, de nem tudtam, hogyan tálalhatnám a dolgot szegényeknek. A nagyi most nem segített, ő inkább a vacsorával volt elfoglalva.
           - Nos, igen, hiszünk benne, mivel mi boszorkányok vagyunk – mondta nemes egyszerűséggel Dawn, két korty tea között.
           - Valóban?
           - Igen, és nagyon hálásak vagyunk, amiért segítettél nekünk, de igazán nem kellett volna. Magunk is megoldottuk volna a dolgot – mondta a lány, akiről még mindig nem tudom, hogy kicsoda.
           - És te ki is... ?
           - Malory vagyok, Dawn nővére – így már minden világos.
           - És ti milyen erőket birtokoltok? – fúrta az oldalamat a kíváncsiság, hogy megtudjam.
           - Én robbantok és fagyasztok, Malory pedig ügyes alakváltó.
           - Nem értem, egy alakváltó hogyan tudja megvédeni magát a csatákban?
           - Ha alakot váltok, akkor uralom is annak az erejét, akinek felvettem az alakját. Tehát, ha átalakulok, mondjuk Dawn-ná – és miközben mondta, csinálta is – akkor én is megfagyasztok dolgokat – megfogta az egyik párnát, és a magasba dobta, közben pedig az megállt a levegőben. Ez eléggé hihetetlen.
           - De sajnos csak pár másodpercig tart ez a dolog. Utána visszaváltozik önmagává – mondta Dawn, egy kis kárörömmel.
           - De minél idősebb leszek, annál tapasztaltabb, és annál erősebb – mondta Malory, már a saját testében.
           - Te milyen erővel rendelkezel?
           - Teleportálok, és látó is vagyok. Vannak látomásaim, és ezért voltam a jó helyen a jó időben.
           - Várjunk csak, te két erőt is birtokolsz? – kérdezte Dawn.
           - Te nagyon erős boszorkány lehetsz! És mióta... ?
           - Alig egy hónapja.
           - Micsoda? – mindketten nagyon meg voltak döbbenve, én pedig nem értettem semmit sem.
           - Nagyon erős lehet a vérvonalad, ha egyszerre két erőt is birtokolsz, méghozzá alig egy hónapja kezdted! – hát igen, ezt már hallottam valahol...

          Hamarosan hazament a két lány, azzal az indokkal, hogy takarítaniuk kell. Elég nagy város ez a London, hiszen a könyv azt írja, hogy nagyon kevés boszorkány létezik.
Nem töprengtem ezen tovább, inkább vettem egy forró zuhanyt, és lemostam a nap izgalmait magamról. Önbizalommal töltött el a tény, hogy ma meg tudtam védeni magam a rám, és másokra leselkedő gonosz ellen. Érzetem, hogy nem ez volt az utolsó alkalom.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Noémi!
    Ez az egyik legizgalmasabb történet, amit mostanában olvasok. De most komolyan. Mindig meg tudsz lepni és sohasem okoz csalódást a rész, mint ahogy most sem.
    Oké, tehát Lizzy nincs egyedül, most már vannak boszorkány ismerősei is, de Dawn es Malory mellette fognak állni? És mi a helyet Alexanderrel? Ő olyan cuki volt...igaz a közeljövőben ő is feltűnik majd? :D
    Nem győzlek dicsérni, drága. Annyira büszke vagyok rád, hogy egy ilyen remek történetet össze tudtál hozni. Csak így tovább! Abba ne hagyd, mert akkor fellázadok ;)) :D

    U.I. Köszönöm a kommenteket, jólesik, hogy legalább te írsz nekem és hűséges olvasó vagy :* :)

    VálaszTörlés