2013. szeptember 22., vasárnap

XXII. Fejezet.


Kedves olvasóim!
Nagyon sajnálom, hogy csak most hozom a fejezetet! Elhihetitek, teljes volt az őrület a sulimban, és még a járvány is leterített!
De most itt vagyok, makkegészségesen, és jó olvasást kívánok!
N.

                      Kínzó vallatás


           - Liz, gyere gyorsan, találtam valamit! – keltett fel legszebb álmomból Prudence.
           - Neked is jó reggelt! – mondtam morcosan, és kibújtam a meleg ágyamból. Felvettem a köntösömet, és a nővérem után eredtem a padlásra.
           - Mi az? Mit találtál? – kérdeztem, még mindig morcosan. Nate is ott állt a könyvnél. Mondjuk annak jobban örültem volna, ha ő kelt fel! Odamentem hozzá, és adtam neki egy „jó reggelt” puszit. Ő a karjaiba zárt, és egy pár másodpercig így is maradtunk. Lehunytam a szemem, és élveztem a nyugalmat, amiből manapság nagyon kevés adatik meg.
           - Egy ametiszt kristállyal, és egy térképpel meg lehet találni az árnyőrt, aki tegnap ránk támadt.
           - És miért akarnánk megtalálni? – kérdeztem két ásítás között.
           - Hát, hogy kivallassuk! – mondta nemes egyszerűséggel Prue – mondd csak merre jársz te?
           - Még az ágyamban és alszom. Bocs, hogy én nem vagyok hajnali ötkor olyan fitt és üde mint te.
           - Azért vagyok ilyen, mert le sem feküdtem. Egész éjjel a könyvet bújtam, hogy okosabb legyek, és persze írtam bele néhány dolgot, amiket tudok, és még nem voltak benne.
           - Látszik! Vastagabb is lett a könyv – mondta Nate.
           - Térjünk vissza az árnyőrre! Hogyan akarod kivallatni, ha sikerül elkapnunk? – Prue-nak szegeztem a kérdést, és reméltem van terve is. Ha már egész éjjel fent volt!
           - Nos, arra gondoltam, hogy...

           - Szerintem ez egy hülye terv! – mondtam egy sötét sikátorban, London belvárosában.
           - Jaj, húgi! Nem lesz semmi baj! – próbált nyugtatni Prue, de én mégis be voltam rezelve. Ez volt az első alkalom, amikor én vadásztam, és nem rám vadásztak.
           - Ott jön – súgta Prue. Ahogy megbeszéltük, ő előbújt a rejtekhelyünkből.
           - Hé, te ott, a halottas zsák jelmezedben! – az árnyőr megfordult, és vigyorogni kezdett.
           - Neked aztán van bátorságod, boszorka! – mondta, és már nyúlt volna a nyila után, de Prue gyorsabb volt, és megfagyasztotta. Nem is tudtam, hogy ilyen erő is létezik. El is állt a szavam, amikor Prue megmutatta. Megérintettem az árnyőrt, és a nővéremet, és hazateleportáltam. Otthon, előre kikészítettük az öt kristályt - amelyek abban segítenek, hogy fogva tartsuk a gonosz teremtményeket - és beleteleportáltam a közepébe az árnyőrünket. Prue kifagyasztotta, és elkezdődött a vallatás. Van egy hatodik kristály is, amelyiket, ha a „ketrechez” érintünk, áramütést mér az árnyőrre. Ezt a trükköt is Prue ismertette meg velem. Ez a csaj sokkal okosabb mint én!
           - Ki küldött? – kérdeztem a kedvenc árnyőrünket.
           - Elmehettek a francba mindketten! Remélem a fényőrötök már feldobta a talpát! Nélküle ugyanis nem mentek semmire! El fognak jönni értetek, és leszámolnak veletek!
           - Kik? – kérdezte Prue.
           - Pontosan tudjátok, hogy kik!
           - Mi nem félünk tőlük! – mondtam bátorságot színlelve. Ez ugyanis nem volt igaz, viszont nem adtam meg sosem az ellenségeimnek azt az örömöt, hogy lássák rajtam a gyengeség jeleit.
           - A szemed mást mondd, boszorka! – kezdett elegem lenni belőle. A hatodik kristályt a többi felé irányítottam, s reméltem, hogy ettől majd megered a nyelve.
           - Hogy néznek ki, és hol laknak? Hányan vannak, és milyen erővel rendelkeznek? – kérdeztem.
           - Gyerünk, válaszolj! – kiabálta Prue, és kikapta a kristályt a kezemből.
Két óra telt el, mire az árnyőrünk úgy gondolta, hogy épp eleget kapott, és elkezdett beszélni.
           - Ketten vannak! – mondta már szinte sírva. Kezdett a sajnálat utat törni magának a szívemben, de akkor eszembe jutott Nate, és az, hogy tegnap este csak egy hajszálon múlt az élete, és akkor minden sajnálat elpárolgott belőlem.
           - És milyen erővel rendelkeznek?
           - Azt nem tudom, de van egy Grimorjuk. Onnan szórják el az átkokat rátok.
           - Meg kell szereznünk azt a Grimort! – mondta Prue.
           - Nem tudjátok! A jó boszorkányok nem tudnak hozzáérni, úgy ahogy ők sem tudnak a ti könyvetekhez hozzáférni.
           - És hogyan tudjuk elpusztítani?
           - Sehogy! Ők ugyanolyanok mint ti. De nekik van valamijük, ami nektek nincs; egy halom szerencséjük!
           - Mi van? – kérdeztük egyszerre Prue-val.
           - Szerintem agyára ment az áramcsapás – mondta Prue.
           - Nem értitek! Ismernek egy koboldot, aki mindig ad nekik a zöld szerencsekövéből.
           - Kobold? Te hülyének nézel minket? – kérdezte Prue.
           - Te még csodálkozol? Eddig találkoztunk fényőrökkel, az Égi tanáccsal, árnyőrökkel, a félelem démonával, és te még meglepődsz azon, hogy léteznek koboldok? – úgy néztem a nővéremre, mint aki még nem látott hülyét. Ennyit arról, hogy ő okosabb mint én!
           - Jól van na! – leintett, mint egy kötekedős vénasszonyt, én meg csak néztem, mint a moziban.
           - A kobold neve Sionn.
           - És mondd csak, hol találjuk meg őt? – kérdezte Prue.
           - A tündérek kertjében, ahol a többi kobold is lakik.
           - És hogy jutunk el oda?
           - Én tudom hol van – mondta Nate az ajtóban.
           - Te hogy-hogy nem...? - kezdett bele az árnyőr, de belé fojtottam a szót.

           - Okosabbak vagyunk, mint a Grouchet-ék valaha lesznek! Az utolsó fűszálban is megkapaszkodunk azért, hogy talpon maradjunk. Őket hajtja a bosszúvágy, és ezért fognak elbukni! – mondtam, és Nate-el elindultam, hogy megkeressem a mi kis koboldunkat. 

1 megjegyzés:

  1. Kedves Noémi!
    Köszönöm, hogy szántál rá időt, hogy elolvasd az új fejezetet a blogomon. Elhiszem, hogy nehéz heted volt, minket sem kimélnek. Már első napokban stresszeltek minket az érettségivel, meg valami próbaérettségivel, mait idén kell megirjunk a végzősökkel együtt.
    Az este annyira megörültem az új fejezetnek, hogy nyomban elolvastam. Nem viccelek, amikor azt mondom, hogy a képernyőre tapadtam olvasás közben. Ne haragudj, hogy kommentet csak most irok.
    Nagyon tetszett az aktuális rész. Lizzy és Prue is szerintem furfangosak, meg nagyon bátrak is egyben. Bárcsak én is ilyen bátor lennék...Bár a mi világunkban nem léteznek árnyőrök, de akkor is. Biztos mondtam már, hogy mennyire szeretem ezt a történetet. Most megint mondom: imádom ezt a történetet! Annyira izgalmas tud lenni, hiszen minden fejezetben történik valami. De attól lesz igazán jó, ahogy megirod. Gondolkozz a kiadatásán. Én tuti sorban állnék a tiszteletpéldányért. :D
    Már most kiváncsian várom a folytatást. Tudom, eléggé telhetetlen vagyok. :D :)

    VálaszTörlés