2013. május 19., vasárnap

XIV. Fejezet


Sziasztok!
Remélem tetszeni fog a fejezet, és most is csak hangsúlyozni tudom, hogy pipálgatni kell! Még akkor is, ha nem tetszik a fejezet! Máskülönben honnan tudhatnám, hogy hányan olvassák a fejezeteimet? 
Oldalt, a blogarchívum alatt van egy közvélemény-kutatás, és szeretném, ha ott is szavaznátok, elvégre ez az egész rólatok szól!
Nem is jártatom tovább a számat (vagy inkább a kezemet?)!
Jó olvasást!
N.



                      Az idegen férfi. 


           - Azt akarod mondani, hogy valaki ki akarta irtani a családfánkat? – kérdezte a nagyi, miközben teát csinált. Elmeséltem neki az időutazásomat, és, hogy megküzdöttem egy vámpírral. Alig hitt a fülének. Ha nem egy újkori ruhában törtem volna haza, akkor a nagyi nem is hitte volna el, hogy a múltban jártam.
           - Nem csak akarta, hanem még mindig akarja. Hiszen, Patrick elbukott. Megöltem őt. Biztos vagyok benne, hogy az a valaki, aki ránk küldte őt, bérel majd másokat. Valaki el akar minket tenni láb alól. Egy boszorkány, akinek elég nagy az ereje ahhoz, hogy visszaküldjön egy vámpírt az 1800-as évekbe.
           - Ilyen erős boszorkányt nem ismerek. Szerintem sötét boszorkány lehet, akinek az erődre fáj a foga.
           - Ha az erőmre fájna, akkor nem akarna téged, és anyát is megölni. Vajon belegondolt ez a személy, hogy mennyire megváltoztatta volna a jelent, ha Patrick szerencsével jár?
           - Szerintem nem érdekli. Halottan akar minket, és nagyon elszánt. Neked esetleg nincsenek ellenségeid?
           - Nem tudok róla. És a családunknak?
           - Nem tudok róla... szerintem várjunk. Ha ismét ránk küld valakit, akkor mi várni fogjuk őt, és ki fogjuk hallgatni. Először is, csinálunk elpusztító főzeteket, a legveszélyesebb démonokhoz, és aztán írunk hozzájuk egy-két igét is.
           - És hogyan vallatjuk ki? Megkötözzük, és megcsiklandozzuk a talpát? – kérdeztem a nagyitól. Őszintén szólva, fogalmam sincs, hogyan lehet kifaggatni egy démont.
           - Majd megmutatom, most viszont menj el a gyógynövényárushoz, és vegyél szárított levendulát, békalábat, és kígyószemet – az utolsó két alapanyagon egy kicsit meglepődtem, de nem akartam a nagyival kötekedni. Inkább megragadtam a kabátom, és kiléptem a ház ajtaján. Szerencsére elmúlt a csúcsidő, szóval hamar a bolthoz értem. Amint beléptem az ajtón ismét elkapott egy családias érzés. Prue a pult mögött állt, és mosolyogni kezdett, amikor meglátott.
           - Szia Lizzy. Mi szél fújt erre?
           - A nagyim küldött, egy-két alapanyag... – nem tudtam befejezni a mondatomat, mert szédülni kezdtem. Meg kellett kapaszkodjak a pultban, mert szinte minden elsötétült körülöttem. Furcsa érzés volt. Ijedtemben nevetni kezdtem.
           - Lizzy, jól vagy? Minden rendben? – kérdezte Prue aggódva. Alig láttam valamit, csak egy széket éreztem magam alatt.
           - Igen, jól vagyok, csak egy kicsit szédülök.
           - Hozok neki vizet – mondta egy férfihang, a hátam mögött. Még soha sem hallottam, de mégis furcsa érzés kapott el tőle. Szerencsére hamar kitisztult a látásom, és a szédülés is alábbhagyott.
           - Tessék. – mondta a férfi, és a kezembe adott egy pohár vizet. Amint összeért az ujjunk, beugrott egy kép. Anyut láttam, terhesen. Ezzel a pasival együtt, egy pár fehér ruhás emberrel beszélgettek.
           - Jobban vagy? – kérdezte a pasi, én viszont nem tudtam, hogy mit tegyek. Úgy döntöttem, majd a nagyit vonom kérdőre miatta. Inkább megnyugtattam mindenkit, és megköszöntem, hogy aggódtak miattam. Hazafele menet nem tudtam semmire sem koncentrálni, csakis a pasira, és anyámra. Úgy döntöttem, hogyha hazaérek, kérdőre vonom a nagyit. Ennyivel tartozik nekem. Ám, amint beléptem az ajtón, jobbnak láttam hallgatni. A legutóbbi "kivallatásom" közben is rosszul lett. Inkább kinyomozom a dolgot egyedül.
          Este fáradtan bújtam be az ágyamba. Amint letettem a fejem a párnára, már aludtam is. Nagyon jól esett a pihenés. Szerintem, még soha nem voltam olyan fáradt, mint akkor. Biztos ezért is szédültem meg.

          Másnap reggel bementem a céghez, hogy megnézzem, minden jól halad-e? Szerencsére nem volt semmi gond, és a ruhák is nagyon tetszetősek lettek. A következő kollekcióm címe: Charmed.  Igazán bűbájosak lettek, és ami a legjobb az egészben; csak fehérneműk. Semmi hosszú-szoknya, semmi nadrág nincs benne, csak csipke, pamut, és selyem. Vannak fűzők, és hálóruhák is. Ez a kollekció vagy túl jó lesz, és ez lesz az a löket, ami elindítja a karrieremet, vagy ez lesz a cég süllyesztője. Mindig is imádtam a divatot, és imádtam rajzolni is, szóval, ha a tervezői karrierem befuccsol, akkor fogalmam sincs, mihez kezdek.
          Nem töltöttem sok időt a cégnél, mert, ha támadna egy démon, akkor a nagyi nem biztos, hogy elbírna vele egyes-egyedül.
         
          Felmentem a padlásra, és tárcsázni kezdtem Nate számát, ám mielőtt megnyomtam volna a zöld gombot, ő megjelent előttem.
           - Szia.
           - Szia! Mondd csak, honnan...?
           - Tudtam, hogy hívni akarsz? – még szerencse, hogy már a mondataimat sem kell befejeznem. Csak bólogattam, mire ő folytatta – minden fényőr kapcsolatban áll a védencével. Szóval, megérzem, ha bajban vagy, vagy fáj valamid, vagy látni akarsz engem. Amúgy, a tegnap délután mi történt?
           - Áhh, semmiség. Csak a fáradtság, de ez most nem fontos. Nem mehetnénk el valahova? Ahol csak ketten lehetnénk? Szeretnék beszélni veled, valami fontosról.
           - Most nem lehet, mert egy másik védencem bajban van, de megígérem, hogy amint végeztem, jövök. Rendben?
           - Rendben – válaszoltam, mire Nate közelebb lépett, és megcsókolta a homlokomat. Lehunytam a szemem, és mire kinyitottam, ő eltűnt. Remélem tud segíteni, mert ő az egyetlen személy, akinek tudnia kell, hogy mi a helyzet azzal a pasival. Úgy döntöttem, hogy ismét meglátogatom Prue-t, hátha ki tudok szedni belőle valamit.
          A bolt előtt álltam, és bementem az ajtón, ám nem volt bent senki.
           - Halihó! Prue? Merre vagy? - szólongattam Prue-t, mikor egyszer csak a pult mögötti ajtón kijött, és amint meglátott, felcsillant a szeme.
           - Lizzy! Szia! Hogy vagy? Minden rendben? – közelebb jött hozzám, megragadta a kezem, és leültetett egy székre.
           - Jól vagyok, köszi.
           - Most mit adhatok? – kérdezte, és leült a velem szemben lévő székre.
           - Semmit. Csak szeretnék beszélni veled valamiről.
           - Rendben, mondd csak, mi a baj?
           - A tegnap, volt itt egy férfi, aki adott vizet... – itt tartottam egy kis hatásszünetet.
           - Mi van vele? – kérdezte Prue.
           - Ki volt ő? Mi a neve?
           - A neve Peter Grand, és ő az apám.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Noémi!
    Ezt vártam egész nap! :D Valahogy megéreztem, hogy ma sorra fog kerülni egy új fejezet feltöltése.
    Először is köszönöm a legutóbbi kommented. Sajnos mostanában nem jön úgy az ihlet, ezért kések ennyit az új fejezetekkel. Viszont amit te írtál, az csodálatos. Nagyon tetszett! Egyszerűen nem lehet megunni, mert mindig van benne egy csavar. Tehát most is epekedve várom a folytatást, ami igaz nemsokára lesz? :D
    Apropó, Prue és Lizzy akkor most féltestvérek? Mindig utalsz arra, hogy Lizzy-t családias érzés fogja el, ha belép Prue boltjába. Remélem jól rakom össze a szálakat. :) Siess a a következő résszel, megpróbálok én is összehozni valamit.

    U.I. Alexander nem fog szerepelni többet? :( :O

    VálaszTörlés