2013. augusztus 22., csütörtök

XIX. Fejezet



                      A mérgezett nyíl 


           - Én ezt nem csinálom tovább!
           - Miről beszélsz?
           - Elegem van abból, hogy őket támadjuk. Miért kell nekünk folytatnunk ezt a harcot? Azt sem tudják kik vagyunk, szóval ha most leállunk, akkor...
           - Nem! Ezek az emberek gonoszak! Megérdemlik amit kapnak tőlünk! Nem azért menekült el Emily Grouchet, a felmenőnk, hogy megússzák azok a nyomorultak! Először elveszünk tőlük mindent, majd amikor már teljesen megtörtek, szembeszállunk velük. Aligha lesz esélyük velünk szemben. És ne feledd, Elizabeth egyedül van, mi pedig ketten. Nagyobb a hatalmunk mint neki! Mindegy, hogy fényőr vér is csorog az ereiben.
           - Szerinted le tudjuk győzni őket?
           - Igen. És le is fogjuk!


                   Elizabeth szemszöge.

           - Hogy aludtál az új szobádban? – kérdeztem a nővéremtől két korty kávé között. Prudence ugyanis átköltözött hozzánk a hétvégén. Számomra is hihetetlen. Minden olyan gyors, de nem bánom. Mindig is szerettem a gyorsaságot, és a pörgést.
           - Kellemesen. Nem gondoltam volna, hogy ekkora a házatok, pedig már sokszor megfordultam benne.
           - Na igen. És mondd csak, nem bánod, hogy így döntöttél?
           - Cseppet sem. Végül is, ez a legbiztonságosabb hely számomra. Együtt erősebbek vagyunk, mint külön. – ez volt a legnyomósabb indok, amiért belement a nagyi, hogy Prue ideköltözzön. Én persze a többit is szem előtt tartottam. Prue a nővérem. Mindig is vágytam egy testvérre, és most, hogy kiderült, hogy van egy, mérhetetlenül boldog vagyok.

          Reggeli után felmentem a padlásra. Belenéztem a családi ékszeres dobozba, és megakart a szemem valamin. Egy gránitköves gyűrűn. Gyönyörű volt. Emlékszem a nagyi mesélte, hogy Samantha Richardson – a hasonmásom dédunokája – bűbájt bocsátott rá. Ő is tisztán látó volt, és megigézte a gyűrűt, hogy a hordozója és ő össze legyenek kapcsolódva.
          Felálltam, a könyvhöz siettem, és kikerestem a varázsigét, amelyet ő mondott a gyűrű megigézésére.
          „Vér a vérhez, rokon a rokonhoz;
          Összekötve a gyűrűvel legyek most.” – miután elmondtam, a gyűrű égetni kezdte a kezemet, ezért elejtettem. Az égési nyom a kezemen maradt. Fájt is egy kicsit, de mikor felvettem a gyűrűt, az már jéghideg volt. Különösnek tartottam a dolgot, de nem foglalkoztam vele.
           - Miben mesterkedsz? – kérdezte Prue, az ajtóban állva.
           - Megigéztem a gyűrűt – mondtam, majd a kezébe csúsztattam – ez legyen nálad mindig! Ha valami rossz dolog készülődik ellened, akkor látni fogom, és meg tudjuk majd akadályozni. Ez a gyűrű összeköt minket.
           - Nahát! Nem is tudtam, hogy ilyen varázslat is létezik – mondta Prue meglepetten. A mágia útjai kifürkészhetetlenek, és könnyű bennük elveszni.
           - De mi történt a kezeddel? – kérdezte a nővérem.
           - Megégetett a gyűrű. – válaszoltam, mire megfogta a kezemet.
           - Ez nem néz ki valami jól. Hívom Nate-et. – mondta, és szólítgatni kezdte őt. Amióta kiderült, hogy egy újabb taggal bővült a család, az Égiek megengedték, hogy Nate legyen Prudence fényőre is.
          Pár másodperc után meg is jelent.
           - Valami baj van? – kérdezte, mint mindig. Az én válaszom egy határozott „nem” volt, de a húgom elmondta Nate-nek, hogy miért hívta.
           - Hadd lássam – mondta kellemes, megnyugtató hangján, én pedig a kezébe helyeztem a kezem. Ő fölé emelte a másik tenyerét, és pár másodperc után el is tűnt a csúnya égési seb.
           - Erre én is képes vagyok?
           - Nem tudom. Talán majd egyszer képes leszel rá. – válaszolta kérdésemre Nate. Minden olyan kellemes volt. Ám egyszer csak egy hangos zörej zavarta meg a hangulatunkat. És nagyi hangja.
           - Lizzy! Prue! – kiabálta a földszintről. Én leteleportáltam. A nagyi a földön feküdt, de semmi baja nem esett. Ám más is volt a szobában.
           - Liz, mögötted! – kiabálta nagyi, mire én felvettem a légüres alakot. A fekete kabátos démon mögé teleportáltam. Mintha megneszelte volna, ő is megfordult, és a nyilát felém szegezte. Abban a pillanatban nem volt idő a gondolkodásra. Ösztönösen cselekedtem. Ismét teleportálni kezdtem, és a nagyi mellett kötöttem ki. Látszólag semmi baja nem volt. Ismét felém szegezte a nyílát, és lőtt is, de a nyíl nem talált el. Pontosabban, nem engem talált el. Nate elém ugrott, és megvédett tőle. Az árnyőr, aki megtámadott minket, elteleportált - mint aki jól végezte dolgát. Nate a földön feküdt, a mellkasából pedig egy nyíl állt ki. Abban a pillanatban elárasztottak az érzések. Elsősorban a félelem. Féltem, hogy elveszítek egy olyan embert az életemből, aki nagyon fontos nekem. Bűntudatot is éreztem, mert Nate-et miattam találta el az árnyőr. És persze a gyász, amit próbáltam elfojtani. Nate még eszméleténél volt, de nem nézett ki jól. Sápadt volt, és a homloka csupa veríték.
           - Elizabeth.. – a nevemet suttogta. Megfogta a kezemet, és mélyen a szemembe nézett.
           - Lizzy – kezdett bele a nagyi – vidd fel Nate-et a szobádba, és fektesd az ágyadra, amíg kitalálunk valamit. – nem mondtam semmit, csak cselekedtem. Felvittem Nate-et, és lefektettem az ágyra. Megpróbáltam, a kezemmel megérinteni a nyilat, de Nate elkapta a kezemet.
           - Ez a nyíl mérgező a fényőrök számára. Ha megérinted te is meg fogsz fertőződni – mondta. Vagyis, inkább suttogta, elhaló hanggal. Ám egy dologgal tisztában voltam; ha nem szedem ki belőle valahogy, akkor biztos meg fog halni.
          Berohantam a fürdőbe, és vittem néhány törölközőt, és egy kis forró vizet a szobámba. Két tenyeremre terítettem az egyik törölközőt, és elteleportáltam a nyílat Nate testéből. Letettem, és vigyáztam arra, hogy ne érjek hozzá. Egy másik törölközőt a forró vízbe mártottam, és törölgetni kezdtem a sebet. Nagyon mély volt. Nate szemei csukva voltak. Megsimogattam az arcát, mire résnyire kinyitotta őket. A délelőtti napfény sugarai beszűrődtek az ablakon, ám a szobában mégis sötétség volt. Az arcát simogattam, és a kezét szorongattam.
           - Ki fogunk találni valamit. Nem engedem, hogy meghalj – mondtam, és kimentem az ajtón, le a lépcsőn, egyenesen a konyhába. Közben a hatalmas gombócot próbáltam eltüntetni a torkomból. Megcéloztam a konyhát, ám mielőtt bementem volna, a nagyi mondata megcsapta a fülemet.

           - Nincs ellenszer a méreg ellen. 

Prue gyűrűje

1 megjegyzés:

  1. Kedves Noémi!
    Ez aztán rész volt a javából! Nagyon izgalmas volt, csak úgy ittam a sorokat. Nem viccelek! Ezért szeretem ezt a történetet, mert egyszerű, mégis annyira szórakoztató, dinamikus és sokszínű. El sem hiszem, hogy ez már a 19. fejezet. Annyi minden történt a történet elejétől, óriási utat barangolt be Elizabeth. :) És még korántsem sincs vége az útnak.
    Most pedig tűkön ülve várom a folytatást. Már én is aggódom Nate miatt, annyira szimpatikussá vált. Hát igen. Bár nekem is lenne egy ilyen fényőröm. :D
    Még mindig nem értem, hogy miért még mindig csak én vagyok az egyetlen hozzászóló. Annyira jó ez a történet, hogy másnak is látnia kellene.

    U.I. Tényleg lassan vége a vakációnak, és még egy szikra házit sem csináltam. De nem is lehet, annyi programot szervezünk. Most vannak a PMN napok Szatmáron.
    U.I.2. A Loveday blogomon azt írtad, hogy szerinted személyes tapasztalatból írtam a részt. Nos, van igazság alapja. Thomas egy valós szereplő, es valójában is imád fotózni. Nagyon jófej, aranyos srác, de velem sohasem jönne össze, bár a történetben Kate-tel... Nos ezt még meglátjuk.

    VálaszTörlés