2013. december 27., péntek

Újabb díj.


Sziasztok!
Kaptam egy újabb díjat, így karácsonyra :D.
Nagyon szépen köszönöm F.

Szabályok:
 - 11 dolog rólam
 - 11 válasz
 - 11 kérdés
- 11 bloggernek tovább kell küldeni

 - 11 dolog rólam:

1. Szeretem a Cobra 11-et :D
2. Érzékeny vagyok - nem csak lelkileg.
3. Hirtelen haragú vagyok.
4. Nehezen tudok megbocsátani. 
5. Szeretem a gyógyhatású köveket.
 6. A kedvencem az Ametiszt. 
7. Imádok szerelmes lenni! 
8. Szeretem a naplementét.
9. Felnőtt koromban pszichológus szeretnék lenni.
10. Imádom a kocsikat.
11. A kedvenc kocsim a Mustang - oldtimer. 


 - 11 válasz:

1. Mikor szoktál elaludni? - Este 10-11 között.
2. Van kedvenc könyved? Mi a címe?  - Van! Abby Lee: Hol jár az eszem? 
3. Mit szeretsz jobban? Enni vagy aludni? - Aludni :D.
4. Mi a véleményed a karácsonyi filmekről? - Nincs véleményem róluk, mert nem láttam még egyet sem. (a Reszkessetek betörőket sem)
5. Szerinted van az életben Aranyközépút? - Van. Én mindig igyekszem megtalálni. 
6. Milyen fajta filmeket szeretsz? - A Quentin Tarantino filmeket.
7. Szoktál tenni a környezeted védelméért? - Aligha tudok. 
8. Ki akarsz-e költözni külföldre? - Igen. Vissza haza, Romániába. :(
9. Ha bárhol élhetnél, hová költöznél? - Ahol most a szívem lakik. 
10. Szoktál tv-zni? - Igen. 
11. Melyik a kedvenc ünneped, és miért? - A Karácsony, mert ez a szeretet ünnepe, és mint írtam, szeretek szeretni :). 


 - 11 kérdés:

1. Milyen zenéket szoktál hallgatni? 
2. Miért kezdtél el blogot vezetni?
3. Mi volt az első blogod címe?
4. Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban? 
5. Voltál már részeg?
6. Szeretsz bulizni? 
7. Introvertált vagy extrovertált vagy? 
8. Szeretsz suliba járni?
9. Tudsz főzni? Ha igen, akkor szeretsz is? :D
10. Hiszel a reinkarnációban? 
11. Vallásos vagy? Ha igen, milyen vallású? 

 - 11 bloggernek továbbküldeni:

1. Bright Angel. 
Sajnos más bloggert nem ismerek :(.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése